Szkoła Główna Turystyki i Rekreacji

rada biznesu sgtir

Banner 86

Rada Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Rekreacji jest ciałem doradczym, którego celem jest wspieranie uczelni we wszystkich zadaniach związanych z rozwojem naukowym i dydaktycznym uczelni, w szczególności poprzez proponowanie kierunków działalności, inicjowanie wspólnych przedsięwzięć, a także kreowanie wizerunku i popularyzowanie przedsięwzięć Rady w otoczeniu społeczno-gospodarczym.

Do zadań Rady należy w szczególności:

  • Doradztwo w ewaluacji programów kształcenia studiów wyższych, studiów podyplomowych oraz kursów dokształcających,
  • Organizacja i współorganizacja krótkich form dydaktycznych umożliwiających zdobycie kwalifikacji pożądanych na rynku pracy, w tym studiów podyplomowych i kursów dokształcających,
  • Pozyskiwanie dla każdej realizowanej na studiach wyższych w SGTiR specjalności partnerów: strategicznego, biznesowego oraz medialnego,
  • Organizacja praktyk i staży dla studentów SGTiR,
  • Przyznawanie nagród za najlepszą pracę dyplomową lub raport badawczy,
  • Zlecanie tematów badawczych i wsparcie w realizacji projektów badawczych SGTiR,
  • Pomoc organizacyjna i merytoryczna w organizacji konferencji i seminariów oraz publikacji naukowych SGTiR,
  • Wspieranie transferu wiedzy między SGTiR a otoczeniem społeczno-gospodarczym, w tym przedsiębiorstwami, organizacjami państwowymi i samorządowymi oraz instytucjami badawczymi,
  • Tworzenie platform wymiany opinii akademickiej i biznesowej,
  • Inicjowanie nowych form współpracy pomiędzy członkami Rady a SGTiR.

 

Żaneta Berus
Prezes Zarządu i Dyrektor Zarządzający, EXPO XXI Warszawa

Żaneta Berus jest związana z EXPO XXI Warszawa od 14 lat. W 2006 roku objęła stanowisko Dyrektora Zarządzającego i Prezesa Zarządu EXPO XXI, które piastuje do dnia dzisiejszego. W ramach swoich codziennych obowiązków zarządza wszystkimi działami EXPO XXI – sprzedaży, centrum usługowym, technicznym, finansowym i IT, współpracując z przedstawicielami firmy Sapphire Group, właściciela obiektu. Swoje doświadczenie zawodowe w branży MICE zdobywała od wczesnych lat 90., na początku pracując jako Główny Specjalista w Biurze Promocji Zagranicznej w Krajowej Izbie Gospodarczej w Warszawie.
W latach 1996-2000 Żaneta Berus piastowała prestiżowe stanowisko Konsula Handlowego w Konsulacie Generalnym RP w Chicago i odpowiadała za promocję polskiej gospodarki na rynku amerykańskim.
Absolwentka Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, ukończyła Wydział Handlu Zagranicznego. Swoją edukację kontynuowała w ramach licznych szkoleń i kursów. W 1999 roku ukończyła program biznesowy Values Management and Applied Prioritizing w Centrum Edukacyjnym Interclub w Chicago, rok później studium biznesowe Go Smart Business Starters i podyplomowe studium zarządzania na Northwestern Business College w Chicago. W 2010 roku do swoich naukowych osiągnięć dołączyła także dyplom studiów Executive MBA na Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie.
Za swoje działania na rzecz samorządu i zasługi dla promocji Polski, Żaneta Berus otrzymała w październiku 2013 roku Srebrny Krzyż Zasługi, drugie najważniejsze odznaczenie państwowe, przyznane przez Prezydenta Bronisława Komorowskiego. Także branża eventowa doceniła jej zaangażowanie. W 2012 roku uhonorowana została tytułem MP-12, jako menedżer obiektu w kategorii Dostawca-Venue, zaś rok później EXPO XXI Warszawa otrzymało nagrodę MP Power Awards 2013 – Power Venue w kategorii „Kongres venue”. W styczniu bieżącego roku Żaneta Berus odebrała kolejne wyróżnienie branżowe - tytuł „Osobowość Roku 2014” w kategorii „Menadżer obiektu”.

Krzysztof Celuch 
Absolwent turystyki i rekreacji na AWF w Warszawie oraz doktor nauk humanistycznych w zakresie nauk o polityce Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego. 
Prorektor ds. studenckich i współpracy międzynarodowej w Szkole Głównej Turystyki i Rekreacji (Grupa Uczelni Vistula), opiekun koła naukowego turystyki biznesowej, członek rady wydawniczej czasopisma „Problemy turystyki i rekreacji” oraz organizator studenckiej konferencji naukowej IMEX-MPI-MCI Future Leaders Forum Warsaw. Wykładowca akademicki studium Event Management SBE na Uniwersytecie Warszawskim oraz profesor wizytujący i kierownik projektów badawczych w San Diego State University. Kierownik Poland Convention Bureau Polskiej Organizacji Turystycznej oraz autor raportu „Przemysł spotkań i wydarzeń w Polsce – Poland Meetings and Events Industry Report”.
Założyciel i pierwszy prezes Międzynarodowego Stworzyszenia Organizatorów Spotkań MPI POLAND oraz członek rady dyrektorów Meeting Professionals International z siedzibą w Dallas, USA. Przewodniczący kapituły programu „Osobowość Roku MICE Poland”, juror konkursu MP POWER AWARD oraz nagrody Crystal Awards przyznawanej przez organizację Site z siedzibą w Chicago. W 2007 i 2008 roku przez magazyn „The Meeting Professional” został wyróżniony jako jeden z „30 osób poniżej 30 roku życia wywierająca największy wpływ na globalną społeczność spotkań”. Wyróżniony w nagrodą MPI RISE AWARD Young Professional Achievement (2010), nagrodą Pacesetter Award for Young Professionals by Convention Industry Council (2012) oraz wyróżnieniem „DMAI 30 under 30” dla liderów przemysłu spotkań (2013). Krzysztof jako jedyny Polak jest akredytowanym trenerem MPI Global Training, w 2009 zdobył tytuł Certificate of Incentive and Travel Executive (CITE), w 2010 tytuł Certificate Meetings Management (CMM), a w 2013 tytuł Certificate Incentive Specialist (CIS). Trener programu CSR Travelife oraz programu Certificate Incentive Specialist. W wolnym czasie słucha tradycyjnej muzyki ludowej i poszukuje nowych wyzwań.

Gheorghe Cristescu
Dyrektor Best Western na Polskę i Kraje Bałtyckie
Gheorghe Marian Cristescu rozpoczął swoją przygodę z hotelarstwem ponad 18 lat temu. Zanim dołączył do Best Western - największej rodziny hotelowej na świecie – zdobywał doświadczenie zawodowe w polskich oraz międzynarodowych firmach, w tym przez pierwsze 3 lata w sieci Radisson i przez ponad 10 lat w Accor Hotels. Branżę poznawał nie tylko od strony operacyjnej, ale również sprzedażowej. Uzupełniał swoje bogate doświadczenie zawodowe uczestnicząc w licznych międzynarodowych szkoleniach menadżerskich i sprzedażowych, m.in. na Uniwersytecie w Huston. W listopadzie 2011 roku zasilił szeregi sieci Best Western, obejmując stanowisko Regionalnego Dyrektora Sprzedaży na Polskę. Pełniąc tę funkcję odniósł szereg sukcesów, przyczyniając się do intensywnego rozwoju sieci w Polsce. Dwa lata temu został powołany do funkcji Dyrektora Best Western na Polskę. Od tamtej pory do zadań Cristescu należy m.in. opieka nad polskimi hotelami Best Western, koordynacja działań sieci na rynku polskim oraz prowadzenie rozmów i negocjacji w sprawie nowych obiektów. Dzięki skuteczności i doskonałej znajomości rynku Gheorghe’a Cristescu, sieć Best Western zyskała w ostatnich latach miano lidera na polskim rynku hoteli franczyzowych. W lutym 2015 r. Cristescu objął stanowisko Dyrektora na Polskę i Kraje Bałtyckie w ramach struktur Best Western International. Jego nominacja na nowe stanowisko związana była z umacniającą się strategiczną rolą polskiego oddziału firmy w Europie Środkowej i Północnej, a także z coraz bardziej intensywnym rozwojem sieci w Polsce. Dzięki jego staraniom, obecnie Best Western zajmuje drugą pozycję wśród międzynarodowych sieci hotelowych obecnych w Polsce pod względem liczby posiadanych obiektów i zdobywa liczne nagrody branżowe - przez dwa lata z rzędu Best Western została uznana najlepszą siecią hotelową w Polsce w prestiżowym plebiscycie BEST HOTEL AWARDS. Sam Cristescu jest m.in. laureatem nagrody „Osobowość Roku 2012” przyznawanej przez magazyn „Hotelarz”, zwycięzcą plebiscytu Prime Property Prize 2012 w kategorii „Człowiek Roku", został także mianowany „Hotelarzem Roku 2013” przez portal HRS. Jako niekwestionowany lider i specjalista rynku hotelarskiego w Polsce, regularnie występuje jako panelista na najważniejszych wydarzeniach branżowych. Poza pracą zawodową interesuje się sportem, historią oraz geografią. Płynnie posługuje się językiem rumuńskim, polskim, angielskim oraz hiszpańskim. 

Sebastien Denier
Wiceprezes ds. Operacyjnych na Europę Środkową i Wschodnią, Louvre Hotels Group. 

Sebastien Denier łączy głęboką, ponad 15-letnią znajomość rynku Europy Środkowo-Wschodniej z międzynarodowym doświadczeniem zdobytym podczas pracy dla hoteli franczyzowych, zarządzanych przez niego  i stanowiących jego własność. Zanim objął obecne stanowisko, pełnił szereg kluczowych funkcji w sieci hoteli Accor i IHG we Francji, Polsce i Indonezji. Zyskał opinię menedżera skoncentrowanego na zapewnianiu wysokiego poziomu obsługi klienta i posiadającego doświadczenie w strategicznym repozycjonowaniu i optymalizacji wydajności.
Długoletnie zainteresowanie hotelarstwem spowodowało, że Sebastien Denier związał z nim swoją drogę zawodową, a funkcję dyrektora generalnego objął po raz pierwszy w wieku 24 lat. Swój sukces zawdzięcza ciężkiej pracy i umiejętności  adaptacji do zmian rynkowych. Posiada tytuł licencjata w dziedzinie marketingu i zarządzania hotelem z Ecole de Chamalieres Hoteliere.

Bolesław Drapella
Były dyrektor hoteli w Wielkiej Brytanii; od 15 lat w branży internetowej, prezes brytyjskiej spółki RoomAuction.com Ltd. działającej w branży ‚online travel’ oferującej narzędzie do negocjacji cen usług hotelowych. System w elastyczny sposób zwiększa obłożenie hotelom jednocześnie udostępniając atrakcyjne stawki podróżującym w 170 krajach świata. W latach 2007-2015 prezes i v-ce prezes grupy Morizon-Melog (m.in. morizon.pl, domy.pl, oferty.net, nportal.pl), wcześniej również szef portalu gratka.pl. Ewangelista efektywnego marketingu internetowego. W przeszłości, z ramienia agencji interaktywnej odpowiedzialny za obecność marki Heyah w internecie, pracował także dla BMW, DrOetker, Americanos, Mentos i Multimedia Polska. Prywatnie ojciec czwórki synów z zamiłowaniem do górskich i wodnych wyjazdów w dobrym towarzystwie.

Marta Dunin-Michałowska
Prezes Zarządu agencji Mea Group, Prezes Zarządu Stowarzyszenia Branży Eventowej
Założycielka, właścicielka i Prezes Zarządu Mea Group – agencji marketingu zintegrowanego specjalizującej się w organizacji eventów.
Z branżą eventową związana od 1997 roku. Własną firmę, pierwotnie agencję Mea Event, a obecnie Mea Group założyła w 2008 roku. Od tej pory konsekwentnie rozwija jej działalność, zatrudniając obecnie 20 osób i realizując w tym czasie projekty dla ponad 150 Klientów. W tej chwili agencja Mea Group jest jednym z najważniejszych graczy na polskim rynku organizacji spotkań. Agencja realizuje projekty dla Klientów reprezentujących niemal wszystkie sektory rynkowe i branże, a jej wyniki finansowe konsekwentnie rosną.

Dzięki pasji i charyzmie, Marta Dunin-Michałowska poprowadziła swoją agencję do sukcesów w licznych konkursach i rankingach, wśród których najważniejsze to m.in. nagroda MP Power 12 w kategorii Agencja Eventowa roku 2013, przyznana Marcie Dunin-Michałowskiej przez portal branżowy Meetingplanner.pl oraz tytuł Gazeli Biznesu 2014, przyznawany najbardziej dynamicznym polskim przedsiębiorstwom w rankingu dziennika Puls Biznesu. Marta Dunin-Michałowska otrzymała także w styczniu 2015 r. tytuł Osobowości Roku 2014 miesięcznika branżowego MICE Poland, przyznawany za etykę pracy, profesjonalizm, skuteczność i wkład w rozwój branży eventowej w Polsce.

Marta Dunin-Michałowska aktywnie działa także na rzecz branży, z którą jest związana. W lutym 2014 roku została powołana do Zarządu Stowarzyszenia Branży Eventowej, którego została Wiceprezesem. Na piastowanym stanowisku, wraz z innymi działaczami SBE, pracowała nad tworzeniem najwyższych standardów pracy w branży, jej profesjonalizacją oraz budowaniem etosu zawodu Event Managera. W listopadzie 2014 roku, Marta Dunin-Michałowska, decyzją Walnego Zgromadzenia Stowarzyszenia Branży Eventowej objęła stanowisko Prezesa Zarządu SBE. W nowej roli angażuje się z pasją w prowadzenie projektów edukacyjnych dla przedstawicieli branży eventowej (pierwsza na rynku konferencja poświęcona eventowi jako skutecznemu narzędziu marketingowemu – Event Biznes, Studium Event Management prowadzone przez SBE przy Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego, cykliczne debaty branżowe pod patronatem miesięcznika BRIEF).

Stale angażując się w rozwój polskiej branży eventowej, Marta Dunin-Michałowska wsparła także wydanie książki autorstwa dra Krzysztofa Celucha „Przemysł spotkań. Wiedza, produkt, motywacja”, która na rynku pojawiła się w styczniu 2015 r. Książka jest pierwszym kompleksowym kompendium wiedzy na temat polskiego rynku eventowego.

Marta Dunin-Michałowska angażuje się także w działalność charytatywną. Wspiera Fundację „Pożywienie darem serca”, wzięła udział w wydaniu charytatywnego kalendarza Businesswoman & Life, dedykowanego Fundacji „SOS Wioski dziecięce” (za udział w przedsięwzięciu nagrodzona została Statuetką Dobroczynności), a wraz ze swoją agencję przez rok zapewniła non-profit obsługę marketingową Fundacji Spełnionych Marzeń.

Prywatnie: żona i matka, spełniona kobieta. Kocha aktywny styl życia i podróże, stale dba o swój rozwój osobisty.

Andrzej Hulewicz 
Po ukończeniu Głównej Szkoły Handlowej i obronie pracy magisterskiej na Wydziale Handlu Zagranicznego rozpoczął karierę w branży turystycznej. Przez wiele lat pracował jako pilot. Pilotując zarówno grupy zagraniczne wizytujące Polskę, jak również grupy polskie wyjeżdzające za granicę zwiedził prawie cały świat i zdobył tym samym ogromne doświadczenie, stając się ekspertem w dziedzinie turystyki.
W 1990 roku wraz dwójką przyjaciół założył biuro podróży o nazwie Mazurkas Travel nawiązującej swą nazwą do mazurków Fryderyka Chopin-a.  Z początku biuro zajmowało się sprzedażą tour-ów muzycznych, by następnie rozszerzyć  swoją działalność na rynku leisure, incentive oraz kongresów i konferencji.
Po dziesięciu latach działalności Mazurkas Travel wchodzi na rynek hotelarski. Powstaje Mazurkas Hotel liczący obecnie ponad 158 pokoi oraz MCC Mazurkas Travel Conference Centre.  Mazurkas Catering znajduje się w czołówce firm cateringowych.
Obecnie Andrzej Hulewicz  jest współwłaścicielem biura podróży Mazurkas Travel, firmy transportowej Mazurkas Travel Transport oraz Hotelu Mazurkas i MCC Mazurkas Conference Centre. Zatrudnia przeszło 200 pracowników !
Od 25 lat tworzy szczęśliwy związek z żoną Jolantą. Ma dwoje dzieci Małgorzatę  i Monikę, które także wiążą swoje plany zawodowe z turystyką.

Iwona Jastrzębska
Head of  Meetings, Groups & Events, HRG Polska

Z zamiłowania podróżnik i organizator. Po ukończeniu studiów na Wydziale Geografii i Studiów Regionalnych, specjalizacja Turyzm, rozpoczęła karierę zawodową w branży turystycznej specjalizując się  w organizacji wyjazdów zagranicznych, w tym do USA. Od roku 1999 związana z Hogg Robinson Polska, najpierw jako Project Manager w dziale MICE, organizując coraz większe i bardziej kompleksowe projekty, przez stanowisko Central and South Eastern Europe Coordinator (koordynacja 20 regionalnych biur HRG zlokalizowanych w regionie CSEE,  i projektów dla regionu, w tym projekt standardów jakości i rozwoju sektora MICE). Od kilku lat z sukcesem zarządza działem rezerwacji hotelowych oraz działem Meetings, Groups & Events, koordynując działania Project Managerów, nadzorując prace nad najbardziej złożonymi projektami, opiekując się kluczowymi klientami, odpowiadając za relacje z partnerami, wdrażając nowe rozwiązania, kontrolując budżety i wyznaczając nowe strategie rozwoju. Zawsze podąża za najnowszymi trendami w branży.
Prywatnie nie lubi nudy, raczej narty, tenis, żaglowanie, loty awionetką, w planie: skok na spadochronie i jazda skuterem. W wolnych chwilach joga, i filiżanka capuccino najchętniej z widokiem na Morze Śródziemne. Mama Magdy i Mikołaja.

Magdalena Kondas
Redaktor naczelna MeetingPlanner.pl

Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego, studiowała polonistykę i dziennikarstwo, ale od kilku lat zajmuje się branżą eventową. Zaangażowana w promocję Polski jako atrakcyjnej destynacji biznesowej wśród międzynarodowych organizatorów. Jako PR-owiec współpracowała z agencjami eventowymi. Przez kilka lat prowadziła branżowy magazyn „MICE Poland”. Była jednym z pomysłodawców konkursu Osobowość Roku MICE Poland, który współrealizowała.
Obecnie prowadzi portal branży eventowej MeetingPlanner.pl. Jest współautorem koncepcji konkurs branży eventowej MP Power Awards, który organizuje MeetingPlanner.pl. Redaktor publikacji z zakresu przemysłu spotkań.
Prowadzi zajęcia z zakresu przemysłu spotkań, organizacji wydarzeń oraz mediów w Szkole Głównej Turystyki i Rekreacji oraz AFiB Vistula w Warszawie. Członek Kapituły Ambasadorów Kongresów Polskich oraz jury konkursu MP Power Awards i Kreatywny Roku Branży Eventowej. 

Bartłomiej  Józef  Korpak

Absolwent Wydziału Ekonomii Uniwersytetu Warszawskiego oraz podyplomowych studiów z zakresu turystyki i rekreacji. Doktor nauk humanistycznych w zakresie historii.

Od 1972 członek Akademickiego Związku Sportowego. W okresie studiów był prezesem klubu AZS UW. Od 1977 w Zarządzie Głównym AZS. Od 1991 sekretarz generalny AZS. Redaktor naczelny „Akademickiego Przeglądu Sportowego”. Członek władz rewizyjnych Polskiego Komitetu Olimpijskiego. Autor opracowań z zakresu wychowania fizycznego studentów, zarządzania akademickim sportem, upowszechniania wychowania fizycznego w środowisku akademickim.

Ważniejsze osiągnięcia w pracy zawodowej: 1983-1985 członek Komisji ds. Studenckich działającej przy Ministrze Nauki, Szkolnictwa Wyższego i Techniki, w latach 2002-2003 Przewodniczący Komisji Sportu Powszechnego przy Prezesie Urzędu Kultury Fizycznej i Sportu, współtwórca rządowego „Programu rozwoju sportu akademickiego” przyjętego w 1996 r do realizacji przez UKFiS, który zaowocował powstaniem ponad 200 uczelnianych jednostek AZS. Od 2004 r kieruje zespołem, który stworzył ramy programowe i organizacyjne dla realizacji programu szkolenia sportowego w Akademickich Centrach Szkolenia Sportowego. W efekcie podjętych działań stworzono w oparciu o szkoły wyższe możliwości szkoleniowe dla blisko 1000 studentów sportowców w 24 dyscyplinach. Od 2003 r kierował przygotowaniami organizacyjnymi i programowymi 6 kolejnych Sejmików Akademickiej Kultury Fizycznej. W latach 1991-2015 koordynator organizacji udziału polskiej reprezentacji w Letnich i Zimowych Uniwersjadach – światowej rywalizacji w sporcie akademickim.  

Westyna Kulczycka
Absolwentka wydziału Filologii Angielskiej Uniwersytetu Warszawskiego, absolwentka studiów podyplomowych Executive MBA wspólnego programu University of Illinois i Uniwersytetu Warszawskiego.

 

 

Doświadczenie zawodowe:

  • Linie lotnicze (Delta Airlines i Swiss International Airlines) – 7 lat.
  • Biura Podróży  (Klienci Korporacyjni) -  (American Express i Carlson Wagonlit Polska) jako dyrektor generalny – 7 lat.

Co jest dla mnie ważne: Bycie pożytecznym.

Wojciech Liszka

Lubi wyzwania i ambitne projekty, które im bardziej są wymagające – tym lepiej. Całe swoje zawodowe życie poświęcił hotelarstwu i śmiało można powiedzieć, że zna tę branżę „jak własną kieszeń”.Karierę rozpoczął z rozmachem w największym kasynie na świecie – Foxwoods Resorts & Casino w Conncecticut, USA. W Polsce przez 11 lat związany był z prestiżową marką hoteli Radisson Blu w Szczecinie, Warszawie i Krakowie.

Założyciel i CEO firmy Z—Factor. Poza doradztwem operacyjnym, Z—F specjalizuje się w dostarczaniu nowoczesnych narzędzi dla hoteli takich jak: Meetings Outlook (system benchmarkingu konferencyjnego online) czy program Test Call (system badania i podnoszenia efektywności sprzedaży) .

W swojej pracy Wojciech jest niezwykle skuteczny i od zawsze otwarty na ciekawe inicjatywy. Nigdy nie boi się tego co nowe, dotąd niepoznane i przez nikogo nieosiągnięte. Jego pomysły i działania przez lata wyróżniały hotele, w których pracował wśród konkurencji. Radisson Blu Krakow, z którym związany był przez ostatnich kilka lat nagrodzony został m.in. przez Business Traveller jako najlepszy hotel biznesowy w Polsce, a magazyn Forbes wyróżnił krakowskiego Radissona jako laureata pierwszej edycji plebiscytu "Liderzy Zrównoważonego Rozwoju" za uzyskanie jako pierwszy hotel na świecie i pierwsza firma w Polsce certyfikatu zrównoważonego rozwoju BS8901. Pomysłodawca i inicjator Poland Business Run – charytatywnej imprezy sportowej, a obecnie największego w Polsce biegu sztafetowego.  Inicjator Meetings Week Poland, aktualnie największego wydarzenia branży spotkań w kraju.

Poza działalnością hotelową przewodniczy Radzie Biznesu Grupy Uczelni Vistula w Warszawie oraz od lat aktywnie angażuje się w działalność organizacji Meeting Professionals International Poland, której był współzałożycielem a członkowie dwukrotnie powierzyli mu stanowisko Prezesa. 

Prywatnie pasjonat i międzynarodowy sędzia koszykówki, zapalony biegacz i wieczny optymista. Ma swoje zdanie, siłę przebicia, chętnie dzieli się swoją wiedzą i pasją. I podkreśla, że to dopiero początek.

Krzysztof Michniewicz
Prezes Zarządu ICP Grup SA. Posiada wieloletnie doświadczenie w marketingu i sprzedaży. Po pięciu latach przepracowanych w korporacji rozpoczął pracę w przemyśle spotkań, by w 2002 roku założyć ICP Group, będącą obecnie wiodącą polską firmą z branży MICE.

Jest członkiem Koalicji Prezesi wolontariusze zrzeszającej prezesów firm, którzy aktywnie angażują się w wolontariat i działania z zakresu odpowiedzialności społecznej biznesu. W 2014 roku został odznaczony Złotym Krzyżem Zasługi nadanym przez Prezydenta Rzeczpospolitej Polskiej za wieloletnią działalność filantropijną oraz zasługi na rzecz budowania społeczeństwa obywatelskiego, a także dyplomem uznania Ministra Gospodarki z okazji 25-lecia polskiej transformacji, w uznaniu za aktywne propagowanie idei ducha przedsiębiorczości. Krzysztof Michniewicz zasiada w kapitule konkursów branżowych „Osobowość roku” oraz „MP Awards”. Działa aktywnie w polskich i międzynarodowych organizacjach branżowych, w tym pełni obowiązki prezesa stowarzyszeń SITE Poland oraz SOIT, w 2008 roku został nagrodzony tytułem Osobowości Roku miesięcznika MICE POLAND.

Agnieszka Pietrasik
Section Manager Sales & Marketing, Retail & Hospitality

Agnieszka posiada 10-letnie doświadczenie w branży rekrutacji. Dołączyła do HAYS Poland w 2008 roku, gdzie otrzymała zadanie rozwoju nowej specjalizacji, dedykowanej obsłudze branży Retail (szeroko rozumiany sektor sieci detalicznych). Na przestrzeni lat zbudowała zespół utalentowanych Konsultantów, ekspertów w rekrutacji managerów i specjalistów  w obszarze sprzedaży, e-commerce, marketingu, digital marketingu, analiz. Zespół Sales & Marketing, Retail & Hospitality wspiera w wyborze właściwych pracowników zarówno polskie, jak i międzynarodowe firmy. Świadczy także dodatkowe usługi w zakresie outplacementu i employer brandingu. Agnieszka jest Magistrem Socjologii Uniwersytetu Warszawskiego.

Łukasz Płoszyński
Dyrektor Sprzedaży i Marketingu oraz Członek Zarządu Focus Hotels. Odpowiada za rozwój sieci oraz współpracę z partnerami. Doświadczenie zawodowe zdobył pracując dla Macquarie Bank, ING, Accor i Vienna International Hotelmanagement AG. Z siecią hotelową Focus Hotels związany od 2012 roku

Piotr Robert Raczkowski

Dyrektor ds. Rozwoju w firmie PORR Infrastructure S.A. należącej do największego austriackiego koncernu budowlanego w Austrii PORR A.G.
Jest absolwentem Akademii Strategicznego Przywództwa przy  Canadian International Management Institute, studiów EMBA (HHL Leipzig /WHU), oraz studiów doktoranckich na Uniwersytecie Warszawskim. Menedżer  zarządzający i operacyjny z ponad 20-letnim doświadczeniem w kierowaniu podmiotami gospodarczymi. Jest uprawniony do zasiadania w Radach Nadzorczych spółek z udziałem Skarbu Państwa. Członek Zarządu Płockiej Lokalnej Organizacji Turystycznej, członek Zarządu Polskiego Związku Pracodawców Klubów Sportowych zrzeszonego w Konfederacji Lewiatan. Współpracował przy realizacji projektów szkoleniowych i naukowych, w tym m.in.: „Ogólnopolskiego Programu Kształcenia Kadr Sportowych”. Prowadzi wykłady i szkolenia na uczelniach wyższych oraz consulting zakresu marketingu, zarządzania procesami i zarządzania projektami. 
Do lipca 2015 Prezes Zarządu Spółki „Sekcja Piłki Ręcznej Wisła Płock S.A.”, jednego z najbardziej utytułowanych Klubów w Polsce - 7 krotnego Mistrza Polski, 10 krotnego zdobywcy Pucharu Polski, obecnego uczestnika rozgrywek Ligi Mistrzów. 

Gonçalo Duarte Silva
Dyrektor Generalny Starwood Hotels & Resorts w Polsce

Gonçalo Duarte Silva jest związany z polskimi hotelami sieci Starwood Hotels & Resorts od 2 stycznia 2013 r. Na swoim stanowisku odpowiedzialny jest za koordynację działań hoteli Sheraton w Warszawie, Krakowie, Poznaniu i Sopocie oraz The Westin Warsaw Hotel oraz Hotelu Bristol, a Luxury Collection Hotel, Warsaw. Gonçalo Duarte Silva jest z pochodzenia Portugalczykiem, ale swoje doświadczenie zdobywał na rynkach międzynarodowych m.in. w Wielkiej Brytanii, Maroko i Hiszpanii. W swojej karierze pełnił wiele funkcji menedżerskich, m.in. w hotelach Le Meridien Penina Golf & Resort Hotel w Portugalii, Westin Palace w Madrycie, czy The Westin & Sheraton Real de Faula Golf Resort & Spa na Costa Blanca. Przed objęciem funkcji w Polsce Gonçalo był dyrektorem generalnym hotelu Le Meridien w Barcelonie, który jest flagowym obiektem marki. Gonçalo Duarte Silva jest absolwentem Wyższej Szkoły Hotelarstwa i Turystyki w Porto w Portugalii. Mówi po angielsku, hiszpańsku i francusku. Jego hobby to żeglarstwo i tenis. Ma żonę i dwoje dzieci.

Bartłomiej Szmajdziński
Z-ca Dyrektora ds. Zasobów Ludzkich Orbis S.A. i  Dyrektor Akademii Accor na Polskę i kraje nadbałtyckie.

Z wykształcenia psycholog, absolwent Uniwersytetu Warszawskiego. Menadżer, coach, trener, rekruter, od wielu lat zarządza w międzynarodowych korporacjach obszarem HR odpowiedzialnym za zapewnienie i rozwój pracowników, zarządzanie talentami i potencjałem ludzkim.  W swojej pracy koncentruje się na wykorzystaniu możliwości rozwoju jaki daje dana organizacja w sposób dostosowany do potencjału pracownika, dążąc do  uzyskania najlepszych efektów, między innymi dzięki wykorzystaniu nowych trendów i technologii. Pasjonując się aktywnymi formami uczenia, promuje uczenie przez doświadczenie oraz wykorzystanie symulacji i gier szkoleniowych jako najskuteczniejszej metody uczenia, zwłaszcza w przypadku młodych dorosłych. 

Rafał Szubstarski

Redaktor Naczelny miesięcznika „Hotelarz”, najpopularniejszego magazynu B2B w branży hotelarskiej, skierowanego do inwestorów, właścicieli i kadry managerskiej obiektów noclegowych -  i najstarszego, bo ukazującego się od 1962 roku. „Hotelarz” stanowi platformę wymiany informacji, opinii i doświadczeń dla wszystkich uczestników rynku noclegowego”.

Ireneusz Węgłowski
Od ponad 20 lat jest Wiceprezesem Zarządu Orbis SA, wiodącego operatora i właściciela hoteli w Polsce, Krajach Bałtyckich i Europie Wschodniej. Spółka jest notowana na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych od 1997 roku, a jej większościowym udziałowcem jest francuski AccorHotels (53% akcji).
Węgłowski działał w Orbisie w obszarze zarządzania nieruchomościami hotelowymi, uczestniczył także w restrukturyzacji spółki, która miała na celu zmianę modelu biznesowego i skupienie się na hotelarstwie, jako podstawowej działalności firmy. Jest doświadczonym praktykiem i specjalistą w dziedzinie transakcji hotelowych. Z powodzeniem brał udział w realizacji wielu projektów zbycia niestrategicznych dla spółki nieruchomości.
Jest absolwentem Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, zrealizował Program Rozwoju Zawodowego w Szkole Administracji Hotelowej Cornell University w Ithaca (USA). Ireneusz Węgłowski jest także Prezesem Izby Gospodarczej Hotelarstwa Polskiego – organizacji reprezentującej interesy polskich hotelarzy na szczeblu lokalnym, krajowym i Unijnym. IGHP współpracuje z międzynarodową organizacją HOTREC, zrzeszającą hotele, restauracje i kawiarnie w Europie. 

logo Vistula

Szkoła Główna

Turystyki i Rekreacji

ul. Stokłosy 3

02-787 Warszawa

tel. +48 22 45 72 300

fax +48 22 45 72 303

Przejdź do serwisów

Dołącz do nas

Bądź na bieżąco